[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 19:24:56 CEST

Gál István wrote:
> [...]

Értem. Az is infó lehet, hogy amerre a csövek mennek, melegebb-e érezhetően a
padló.
Kb 0,1W/dm2fok lehet a hőleadása a meleg padlófelületnek. A hőmérsékletnél a
levegőhöz képesti hőfoktöbbletet kell figyelembe venni.

Ilyen padlóban menő csövekkel (ezúttal fűtéscsövek) egy helyen találkoztam, ott
gégecsőbe voltak húzva azok a többrétegű fajta fűtéscsövek, és bizony nagyon
lehetett mezitláb érezni, hogy merre mennek.