[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

Gál István g.i at chello.hu
2014. Júl. 7., H, 22:18:52 CEST

Az emeleti részen biztosan tudom, hogy a víz és a radiátorok fűtés
csövei a födémhez vannak rögzítve, arra jött kb.10cm hungarocell
szigetelés, majd aljzatkiegyenlítő. Erre jött a fürdőszobában a
padlófűtés, rá egy kis beton és végül a járólap. Szerintem nem csoda,
hogy nem érezni semmit.

Gál István
g.i at chello.hu <mailto:g.i at chello.hu>