[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 9., Sze, 14:12:03 CEST

Vajk Fekete wrote:
> Olyan klima ami sok helyiseget kepes futeni nem egyszeru. Ami meg
> csak a nappalit futi, azzal nem megyek sokra, mert van meg masik ket
> furdo meg par haloszoba ahol jo lenne nem megfagyni.

A fürdőszoba más tészta általában, oda elég sokszor egy sima villanyakármi,
ventillátoros, radiátoros...

Azért az átmeneti időszakra kérdeztem, mert ekkor a ház ajtóinak a
nyitvatartásával megfelelőre fűtődik minden helyiség, ha 1-2 helyen van ilyen
fűtő klíma. Télen egész más az ábra. Nagyobb háznál télen csakis a központi
fűtésnek megfelelő valami jöhet szóba, ott csak az energiaforrás az eltérés.