[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 23:13:38 CEST

Hofferek Attila wrote:

> s ha a hutotonk szigetelo?

Akkor szabadon van a chip. Olyat én még nem láttam - ez hagyján -, de még nem is
hallottam. :-) (Jó, ez is hagyján). Van amúgy ilyen? Tud az üzembiztos lenni?

Másrészt, ha a hűtőtönk szigetelő, akkor nem igazán vezeti a hőt sem. Kivéve, ha
gyémántból van. A fémeknél meglehetősen arányban van a hővezető- és a vill.
vezetőképesség. Ezüst-réz-alu szintű hővezető-képességű szigetelőanyagról a
gyémánton kívül én legalábbis nem tudok.