[Epitesz-barkacs] Ponyva

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Júl. 17., Cs, 12:52:09 CEST

Egy ideje guglizgatok a témában, de még nem találtam meg az igazat.

Akarok venni egy ponyvát, hogy campingezésnél ki tudjam feszíteni fák
közé, árnyékot adjon, ha esik az eső, akkor védelmet.
Mindenütt polietilén ponyvákat látni. Azt állítják, hogy UV álló, de a
műanyag ponyváim, amiket eddig a teraszom építése alatt felszereltem,
mind rövidebb-hosszabb idő alatt szétfoszlottak.
Mit tanácsoltok, milyen anyagot kellene vennem? Vagy ha PE-t, akkor
abból melyik jó? Lehet venni 70g/m2-t, de 250g/m2-eset is. Erre a célra
megfelel a 70-es? A 70-esből kapok egy 20m2-es darabot 2-3eFt-ért,
ugyanekkora 250-esből már 9-10eFt. De lehet, hogy mindkettő szétfoszlik
pár év alatt, akkor már jobban járok, ha minden évben az olcsóból újat
veszek. De az is lehet, hogy egy vihar egy pillanat alatt széttépi az
olcsóbbat.

Tapasztalatok? Vagy más anyag? Nagyapámnak még olyan vastag, vászonból
készült katonai volt, egész életében kiszolgálta.

--

Gábor