[Epitesz-barkacs] Ponyva

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Júl. 17., Cs, 13:34:58 CEST

Az ilyen fix helyen a legjobb lehet, csak gondolom nehéz, drága, rendes
tartószerkezetet igényel. Én inkább olyat szeretnék, ami egy kis
szatyorban elfér, csak kifeszítem a fák közé és kész. Túrázóknak szokott
ilyen lenni, talán ejtőernyő anyag, vagy hasonló, de nem tudom hol lehet
ilyet venni.

Gábor