[Epitesz-barkacs] Ponyva

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Júl. 18., P, 08:14:24 CEST

Sziasztok!

Én kútfúrónál láttam olyat, hogy lent egy kb háromszög alakú "vágóél".
Ez egy csőre van hegesztve.
A cső egy PVC csőhöz csatlakozik. A PVC csövön ment le a víz, fent megy egy
szerkezet megfogta és ez a szerkezet vitte át a fúró mozgását a PVC csőre.
Vagyis az össze cső forgott és vitte le a vizet. Mellette meg jött föl a
víz.
A vágóél 1-2 cm-el volt nagyobb méretű, mint a PVC.

Hátha ad némi ötletet a fenti!

Üdv. Tibi