[Epitesz-barkacs] Karbon satorrud

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 22., K, 10:30:05 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 07. 22.:
> Hmm. Amit eddig eletemben lattam satron meg sarkanyon, az mind csak
> hosszanti szalakbol volt.

ha nekem ilyen élményem volna egy sátorrúddal, lemérném a csőátmérőt,
és keresnék "keresztszálas" javító csövet, ( olyan Mágusosat :-) )

tehát pl. 18,5 - 19mm átmérőhöz 3/4collos kerti slag darabba dugnám,
a hosszában végigrepedt sz at r továbbra is tud erőt vinni, a kettéhasadt
szálakat pedig a slagdarab összefogja annyira, hogy ne nyíljanak szét