[Epitesz-barkacs] Parkolás motorral

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2014. Júl. 22., K, 11:31:04 CEST

Egyik sem probléma.

A belvárosban főként a színház mellett, vagy a vízügyi palota mellett
szoktam állni, de rengetek árkád-szerűség van, ahol senkit nem zavarva
árnyékban, esőtől védve is ott lehet hagyni a motort. A Széchenyi térhez
(nem a térre, a mellette lévő utcákba, amik már forgalom elől lezártak) is
be szoktam gurulni..

Adyváros egyenlőre nen fizetős övezet.

A Kórház az fizetős lett, de azóta nem jártam arra. Be szoktam menni a
sorompó mellett az átjáró alá.

KI