[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: Karbon satorrud

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Júl. 22., K, 23:52:46 CEST

De, ezekben az uj 5 mp alatt felallitos satrakban egy nagy onmagaba visszatero karika a sator vaza, osszevissza haligatva.

--
Hofferek Attila

Igen, de gondolom a sátornak olyan a szerkezete, hogy ez az elem nincs
hajlításnak kitéve.

> Olyan a befogas, hogy csavarast nem lehet ra atvinni. A masik
> lehetoseg hogy bakancsban raleptem pakolaskor :-(

Hát akkor biztos ez történt. Azt pedig előtte feltételeztem, hogy ha van a
befogás, ahol meg tud kicsit szorulni, aztán a szél fújja a sátrat, mozog
erre-arra, és létrejöhet spontán módon a csavarás. De hát valszeg akkor nem ez
történt.