[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 14:22:34 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Probalj meg bongeszot frissiteni, ezek altalaban html5 playerek.

Ezt is szoktam. Az opera magától csinálja, a firefoxot nemrég frissítettem. Az
IE-t meg már nem lehet, de ez nem olyan vészes. (az IE-nek egy érdekes
tulajdonsága van, amit a többi nem tud: mht formátumban képes egész weboldalakat
egy fájlba menteni. De azért is tartom, mert megeshet, hogy valamit csak ezzel
lehet megnézni.)

A crome-ot azért nem annyira kedvelem, mert nemtommér, de jó gyakran feljön egy
hülye oldal, amire nem vagyok kíváncsi. Pl rákattintok egy valamire egy épp
nézett oldalon, és jön ez a baromság. Meg hát tökszarul játszódnak le a videók.