[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 17:02:18 CEST

Hát szóval nem okés sehogysem.
Újraindítás megvolt,
Firefox is a legújabb, elindítom,
felmentem a jutubra, most épp egy leonard cohen videó volt elől, arra katt.
Jobb klikk közben, kiírja alul, hogy
Adobe Flash Player 14.0.0.145
Ez bizony az elérhető legfrissebb verzió.

De a teljes képernyő sötét marad.

Kikapcsoltam az antimalware premium víruskergetőt (ez lett relatíve újonnan
felrakva).

De a teljesképernyős módi így is sötét marad.

Aztán:
opera elindít,
az iménti videó linkjének a bemásolása,
elindul a reklám, szépen megy teljes képernyőn is,
jön az érdemi rész, ez meg nem megy.

IE detto.

Crome: megy. Jó szar, de megy.
Nem csoda, hogy szar, mert csak 240p-vel jön ez a konkrét videó. Sokkal
gyengébb, mint az rtl-es silverlight-es videók. Azok bármelyik böngészővel
mennek.

Egyelőre feladom, mert nincs több ötletem.

Illetve, ha kell, hát megnézem az adott filmet crome-ban, de lehet, hogy inkább
lemondok róla, mert tökszar, ha akadozik a hang.

http://vube.com/vote/Cristina+Electric+Violinist/eu1LJqsH5P?t=s&n=1

Ez az az oldal, ami kéretlenül is folyton feljön, ha a crome-ot használom. Most
is kilépéskor vettem észre, hogy aktív. Lehet, hogy emiatt akadozik az, amit
nézni akarok.