[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Júl. 24., Cs, 18:04:22 CEST

Nekem is régi a gépem, és azt tapasztalom, hogy az idő teltével MINDEN
böngésző egyre több processzoridőt követel, mostanában legtöbbször
100%-ot. Valószínűleg a csicsásabb kinézet és a reklámok miatt. Régebben
sikerült tűzfallal kizárnom sok fölösleges kapcsolódást, de mostanában
nem vagyok elég ügyes hozzá. Így hát nem nézek videot. Híreket sem, mert
az meg nincsen. Ha valamit tudni szeretnék pl. Ukrajnáról, akkor ott van
a tv-ben jó európai csatorna a CNN, de akár a németek is, onnét előbb
tudok meg híreket a szomszéd országokról, mint az itthoni csatornákból.
pi