[Epitesz-barkacs] acél lemez

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Júl. 24., Cs, 23:00:12 CEST

...ha már lemez. Ez a lemezbesajtolásos falszigetelés nekem elég
szimpatikus,
és a nyaralóban pont aktuális is volna. Kérdésem az, hogy tudtok-e
helyet, ahol
bérelhetek szerszámot, meg vehetek anyagot egy ilyen munkához?
Nincs kedvem kifizetni azt a méterenként tizenhúsz rugeszt a mesterembernek,
ha magam is meg tudom csinálni.

--
Hofferek Attila