[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 23:02:12 CEST

Dienes József wrote:

> Bocs, hogy belevau, de az én szerény tapasztalataim szerint,
> ha egy gépen olyan kód fut, amit senki nem telepített (vagy
> legalábbis nem szándékosan), abból semmi jó nem szok következni.
> Szerintem először azt a Vube-s adware-t kéne levakarni, aztán
> mehetünk tovább.

Csak hogy nem tudom, hogyan. És csak crome alatt jön elő.

> A Malwarebytes az teljes verzió, vagy az ingyenes?

Teljes. Meg van még nod is, az is teljes. Szerintem vírus nincs. Ez a szarság
végülis nem zavar, alapvetően nem a crome a kedvencem.

A videókkal meg úgy vagyok (filózok utólag), hogy ha nagyon meg szeretnék nézni
egy jutubos valamit, akkor letöltöm (a realplayer ad erre lehetőséget), aztán
ugyanazzal úgy nézem meg, ahogy akarom. Vagy mással. Ez igazán csak a filmekre
vonatkozik, mert valami belinkelt kis frinc-franc dolgot megnézek kisablakban,
jó az úgy.