[Epitesz-barkacs] acél lemez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 23:41:37 CEST

Cser Tamas wrote:

> olyan bordás lemezek vízszintesen, mint a szádfalak függőlegesen
> (persze vékonyabb), de a besajtolást fizikailag még nem láttam
>
> http://ezermester.hu/cikk-5280/Utolagos_falszigetelesek

Itt van egy kép, ami cseppet se bordás lemezt sejttet.
Különben lepetéztem, ahogy néztem a képet. Az egyik fazon rátehénkedik a
masinára, mert gondolom különben az megy kifelé, és nem a lemez befelé. Hát ez
nem valami nagy erőt jelent!

A másik, hogy ha csak simán nyomják krahácsot :-), akkor a kihajlási probléma
nem merül fel?

Persze azt írják, hogy azon a darabon eltávolítják a vakolatot. Én meg azt
hittem, hogy bele a vakolatba kell verni a lemezt, mert úgyis ő az erősebb. Régi
falaknál valóban lehetne, láttam már olyat, hogy a mészkövek között csak
anyaföld volt.

Azt nem is tudom elképzelni, hogy lehet teljes keresztmetszetben eltávolítani a
vakolatot akárcsak egy fél méteres darabon is. Valami láncfűrész-szerű cuccal?