[Epitesz-barkacs] acél lemez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 25., P, 08:24:12 CEST

Pataki István wrote:
> Azért nem mindegy, hogy 1,5J-os barkács kalapács, vagy 50J-os profi
> szerszám dolgozik. Hasra ütve gondolom, n*10J alatt nem is fog
> működni. Az meg már nem barkács.

Van egy viszonylag nagy gépem, de nem tudom, mekkora az ütési energiája, de
fúrtam már át betonkockán 66mm-es lyukat.

Van egy elég bevált tesztem: kézzel megfogom a szerszámot véső, nem fúró
üzemmódban, és rászorítom működés közben, szóval tolom befelé. Persze a szárat
fogva, nem pedig úgy, hogy a vége a tenyeremre nyomódjon! :)
Ha forrónak érzem azonnal, akkor valszeg jó.