[Epitesz-barkacs] Megint szamtech, bocs

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 31., Cs, 00:48:40 CEST

Csak egy kérdés:
Hogy lehet elérni, hogy az antimalware program ne akarjon elindulni nem sokkal a
win elindulása után?
Az ki van lőve, hogy a winnel együtt induljon, mégis megteszi. Átnéztem a
beállítási lehetőségeket, de nem találtam semmit arra vonatkozóan, hogy mi
okozza ezt az önelindítást. Ez nem jó nekem, mert ez egy gyengus gép, és szinte
teljesen használhatatlanná teszi, mondhatnám, hogy totálisan lefogja a gépet.
Elindítanék egy böngészőt, és akár 10+ percet is kellhet várni, hogy elinduljon,
legalábbis az elején. Szóval inkább nem használnám folyamatos üzemben, csak
néha, ha ráér szöszölni a gépen, elindítanám szétnézni benne.
XP, és prémium vagy mifene az antimalware.