[Epitesz-barkacs] Megint szamtech, bocs

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 31., Cs, 21:53:57 CEST

Kaczmarek Edvard wrote:
> A CCleanerrel jól szabályozhatod az automatikusan induló dolgokat.

Belemerészkedtem, tényleg egész jól kezelhetőnek tűnnek a dolgok.

> Emese ugye nincs a gépen (MSE - Microsoft Security Essentials)? Ha
> mégis lenne, ki vele! Az nagyon meg tudja fogni a gépet.

Nincs.

> Én Avastot használok víruskergetőnek.

Biztos az is jó. Itt most 3 féle van, alapból a nod fut régóta, újabban valaki
javaslatára belemásztam ebbe az antimalware módiba, ez is egész sokmindent tud,
csak hát, ha ezzel indul a gép, sokáig nem nagyon használható.

Aztán valamivel lejött a McAffee, azt igazán még nem használtam. Egyelőre elég
ennyi, nem? :-) Ezen a kis gépen tán még sok is.

Tulajdonképpen nekem bevált a nod, az malwarebytes progija meg, ha fut, akkor
pluszban jelez, ha valami támadó weboldal jelentkezik. Lehet, hogy a másik is
tudja, de én ehhez sem értek. Eddig nem is gondoltam, hogy van ilyen is, hogy
egy weboldal...

Na mindegy, most aránylag okés a gép - azon túl, hogy gyenge a filmnézéshez. De
érdekes módon, ha fut a quick-care, akkor jobb, akadozásmentesebb a videónézés.