[Epitesz-barkacs] burkolnék

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jún. 4., Sze, 17:28:35 CEST

Sziasztok!

  Én, mint Mekk Mester megint belefutottam egy problémába. Sok-sok évvel
ezelőtt lebetonozott tornácot szeretnék burkolni. (Már beszélgettünk itt
róla, még az anyagbeszerzés idején.)
Most az a gondom, hogy annak idején nem lett teljesen vízszintesre húzva
a beton, föleg a diletációs réseknél vannak benne törések. 1/3-ad rész
már le van burkolva, de próbáltam a vizszintest tartani, ezért
eljutottam arra a szintre, hogy már vagy másfél centi ragasztó kellene a
lapok alá, ha nem akarok nagy síkbeli törést bele. Így aztán hirtelen
ötlettől vezérelve kevertem cirka 50%-os arányban cementből és fövenyből
egy masszát, amivel kiegyenlítettem az aljzatot. A gond, hogy nem kötött
le még egy kicsit sem a régi betonhoz, így "kongós"  maradt. Erre nem
mertem leragasztani a lapokat, így egy kalapács és egy spakli
segítségével feltörtem. Maga az anyag nagyon szilárd réteggé kötött,
csak a fix kapcsolat hiányzott a betonnal. A veszélyesnek azt találtam
még, hogy több mint 1 cm vastagságban kezdődött, majd kb. 2 - 2,5 m után
teljesen elvékonyodott. Mivel csóró és koton stoppoló vagyok, a gyári
aljzatkiegyenlítőre sajnálom a pénzt, valamint a vastag ragasztó rétegre
is. Van két zsák kültéri, de nem flexibilis ragasztó, amit nem szeretnék
a járólapok alá tenni közvetlenül. Ez nem lenne úgy jó, hogy ezzel
egyenlíteném ki a síkot, majd a jó, flexi ragasztóval tenném erre a
lapokat?
Esetleg valami hasonló barkács, ám jó megoldást nem tudnátok ajánlani?

Misi

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.