[Epitesz-barkacs] burkolnék

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jún. 4., Sze, 21:30:30 CEST

Na ez itt agond. Olcsó kültéri, flexi nem hinném, hogy létezik. Nem
lehet, hogy a cementet túloztam el a misungban és emiatt túl gyorsan
kötött?
Érdekes, hogy van a betonon egy ragasztó folt, ami véletlen került oda,
de rá van tapadva rendesen a betonra. Ez a fele/fele arányu cement
föveny keverék meg úgy feljött, mintha soha sem lett volna ott. Ha nem
magam kentem volna fel 3 napja, el sem hinném, hogy volt ott egy réteg.

Misi