[Epitesz-barkacs] burkolnék

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Jún. 5., Cs, 10:53:46 CEST

Sziasztok!

Mi az a föveny?

Én nem egyszer csináltam olyan keveréket amiben elég sok cement, akár 50%
és sóder, vagy homok és víz volt.
Ezek mindegyike odakötött rendesen a régi betonra, kivéve, ha fél cm-nél
vékonyabb volt, vagy az eredeti betonból
annyira hiányzott a cement, hogy kalapáccsal kapargatva ki lehetett szedni
belőle a kavicsokat.

Az volt a lényeg, hogy az eredeti betont portalanítotam. Először
lesöpörtem, aztán slaggal bő vízzel lemostam.
Majd vártam, hogy a víz lefolyjon, és a beton nedves legyen csak.

Üdv. Tibi