[Epitesz-barkacs] Vilanyszerelo cso

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Jún. 12., Cs, 23:37:21 CEST

Szia Józsi!

Van 13,5 és 16-os csőhöz hajlítóhurka, meg ezekhez hajlítóágy,
ugyanebből az anyagból.
Megnéztem, a 16-os hurka a hajlítóággyal együtt 11-12cm sugárral
fordítható vissza, a 13,5-össel talán 1cm-rel kisebben.

Van 5réregű csőhöz külső hajlítórugó 16-18-20mm névleges méretben, ezzel
talán hidegen is lehetne hajlítani? Viszont a hajlítási sugár vszínűleg
nagyobb lenne.

A hajlítóhurkát nagyon nehéz lenne kihúzni a 180fokos hajlításból!

Üdv
pi