[Epitesz-barkacs] Vilanyszerelo cso

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2014. Jún. 13., P, 09:38:30 CEST

Vagy a csőbe dugj egy aránylag passzentos, aránylag merev falú slagot,
aminek az egyik végét lezárod, a másik végén meg felfújod 10 barra..
Hajlítás után meg lerszted és kihúzod.. Elég macerásnak tűnik..
Szerintem egy belevaló rugó lenne a legjobb. Vagy egy belevaló és egy
rávaló.. Rugógyártó megcsinálhatja három gombért, méretre..
KI