[Epitesz-barkacs] Vilanyszerelo cso

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2014. Jún. 13., P, 11:38:15 CEST

Jo érett őszibarackot megpucolsz, annyi tejszínnel/tejjel/jogurttal turmixolod
össze, hogy ízlésed szerinti sűrűségű legyen. Csipet fahéjat és az
érettségétől függően cukrot/eritritet dolgozol bele. Kevés citromlé és a reszelt
héjából nem rontja el ;-)
Ha minden a hűtőben volt előtte, már tálalhatod is egy citromfű-levéllel a
tetején. Nem fogyózók (létezik ilyen?) nyomhatnak a tetejére egy rózsa
tejszínhabot.
Az egész nincs 10 perc :-)

jó étvágyat

Gábor