[Epitesz-barkacs] szűrőrács ereszcsatornába

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Jún. 15., V, 11:45:18 CEST

Nem igazán rács szokott az lenni (bár van olyan is), hanem drótból
hajlított kosár-szerűség:
http://www.dachrinnen-shop.de/Dachrinnen-und-Anbauteile/Dach-und-Sonderzubehoer/Laubfang-Laubschutz/Laubfangsieb-Rinnensieb:::1883_1890_2321_2322.html
Magyarul nem tudom, de talán ereszcsatorna lombfogó?
Nekem olyan van, mint a linkben látható, tényleg jó, valóban megfogja a
leveleket, az apróság megy csak át, az meg nem érdekes. Ami igazán
rácsból készül, azzal szerintem sokkal több gond van, mert minden xart
megfog, ami azt eredményezi, hogy előbb-utóbb jól eltömődik, s ha netán
elfelejted kipucolni, akkor egy nagyobb viharnál azt veszed észre, hogy
túlfolyik az eresz, a lezuhanó víz összemocskol lent mindent, kertet,
falat. Az én drótos szűrőmet általában csak évente pucolom. Ráadásul
lusta is szoktam lenni, mert logikus az lenne, ha ősz vgén, tél elején
pucolná az ember, de én mindig csak tavasszal szoktam, amikor egyéb ok
miatt is fel kell néznem oda.

Károly