[Epitesz-barkacs] szűrőrács ereszcsatornába

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Jún. 15., V, 13:22:20 CEST

Köszönöm!
pi

  ----- Original Message -----
  From: Vajk Fekete
  To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja
  Sent: Sunday, June 15, 2014 1:04 PM
  Subject: Re: [Epitesz-barkacs]szűrőrács ereszcsatornába

  ilyet lehet osszel a lidl/aldiban venni.

  Vajk

    Nekem nagyon sok idegen anyagot kellene távoltartanom, a közvetlenül a lefolyóba helyezhető szűrő nagyon gyorsan eltömődik. Ezért szeretnék olyat, ami az ereszcsatorna hosszában fölfelé egy 90-180fokban kidomborodik, és már a vízszintes részbe sem kerül bele a szemét.
    pi