[Epitesz-barkacs] Válasz: gris

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Jún. 15., V, 13:57:14 CEST

ha minden igaz ebben benne volt a vízmű "C osztálypontosságú hidegvíz-mérők"
elvárása, akkor a házi almérők csak D, E pontosságú lehetnek

https://www.opten.hu/loadpage.php?dest=KBSZ&dir=2007_97&n=11645_2007
Fővárosi Vízművek Zrt.ajánlati felhívása egyes ágazatokban (11645/2007)

Az 1991. évi XLV. törvény és a 127/191. (X. 9.) kormányrendelet,
valamint a 8/2002. (VII. 11.) GKM rendeletnek megfelelően, HE 6/1-2004
7.2. pontban foglaltak szerint C osztálypontosságú
(továbbiakban: !!! C osztálypontosságú !!!) hidegvízmérők
szállítására, konszignációs raktár fenntartásával.
- 1. rész: DN 13-25 mm átmérő közötti méretekben,

II.2.1) Teljes mennyiség(valamennyi részt és opciót beleértve, adott esetben)
C osztálypontosságú hidegvíz-mérők szállítása, konszignációs raktár
fenntartásával (4 éves tervezett mennyiség).
1. rész:
- DN13-as átmérő: 30 200 db +20%
- DN20-as átmérő: 30 000 db +20%