[Epitesz-barkacs] Mosogep alatetlemez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Jún. 22., V, 08:20:58 CEST

János Zakó wrote:
> Igen, a kerék a gumit nyomja. Jól kitalálták amúgy. Az Energolux a
> járólapon eléggé ugrál, ezen csak rezeg egy kicsit. Azt nem értem,
> hogy miért csak 20 év után jutott eszembe alátenni.....

Van ilyen. Jobb később, mint soha. Ha a mérete jó, lehet, hogy a következő
mosógép alá is jó lesz.
Hogy van megoldva, hogy ne gyűljön fel a gumi alatt valami rettentő dzsuva?
Belegondolva az lenne a jó, ha legalább körbe oda lenne ragasztva. Így akár
penésztelep is lehet alatta, mert a mosógép elmozdítása általában nem olyan sima
ügy.