[Epitesz-barkacs] Szetszedtem 727

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Jún. 23., H, 11:06:11 CEST

a szinterezok nem tudom mit hasznalnak, elvileg ott por a festek es
szarazon megy fel, nem? vagy az kulon az elektrosztatikus porszoras?

jo a video, most tetted be vagy mar itt volt? latszik hogy pl kell par
meter slag. ennyi slagban nem fel liter festek van. es a slagot is ki kell
mosni rendesen. egy oldoszeres festeknel ez kapasbol par liter higito.
levegosbol meg akar lehet tobb pisztolyod, de tartalyod mindenkeppen.
nagynyomasu szivattyubol viszont az egy is sok.

valaki nem probalta meg magasnyomasu mosoval? lehet siman tudna! a
permetezesen neha gondolkozom.

Vajk