[Epitesz-barkacs] föld alá hőszigetelőanyag?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2014. Jún. 23., H, 21:46:46 CEST

Zárt cellás, vagyis lábazati - ha szigetelni akarod.
Ha van fölötte 40 cm föld, nagyon nem paráznék a befagyásától. A lakásból
kimenő szennyvíz nem hideg, mire kihűl, már lefolyt, amúgy is igen ritkák a
tartósan extrém telek. A nyomócső más, az teljes keresztmetszetében tele
van vízzel, könnyebben befagy. A szennyvíznél ha fagy is egy réteg a cső
aljára, a következő mosogatásnál kiolvad, kis eséllyel fog eldugulni.

Egyszer homlokzat külső síkján kellett víznyomót felvezetni egy emeletnyit.
Mély hornyot véstem, kinyomtam PUR-habbal, majyd ment rá a homlokzat 7
cm hungarocellje. Biztonság kedvéért a csövet körbetekertem 0,5 mm2
vastag, szilikon szigetelésű vezetékkel. Ha netán befagyna, áramot
átkergetve rajta ki lehetne olvasztani. Jó 10 éve még nem volt rá szükség.

Gábor