[Epitesz-barkacs] föld alá hőszigetelőanyag?

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jún. 23., H, 23:56:15 CEST

Nekem a szennyvizem a ház háta mögött folyik a lakáson kívül. Van, ahol
nincs 10 cm föld rajta, mert a szomszéd háza alig több mint egy méterre
van, így nem jár ott senki. Még soha nem fagyott el a 110-es csőben a
lé, pedig semmilyen szigetelés nincs rajta. Lassan 18 éve bírja a teleket.

Misi

Jut eszembe, a falon átmenő könyök meg a föld felett teljesen szabadon
van egy szakaszon. Ahogy átmegy a falon. kanyarodik lefele, majd azonnal
visszavált közel vizszintesre egy másik "kanyar csővel".