[Epitesz-barkacs] Acél edzés háztáji módszerrel

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Már. 3., H, 13:36:35 CET

Ja, ez biztos így van. De hátha tágítja a kérdező horizontját :)

Csak azért jutott most eszembe, mert a késre konkrétan emlékszem, valami
nagyon különleges késsel végeztünk ehhez hasonló eljárást, és botrány is
lett belőle, mert még le se szedtük a munkát az adott állványzatról, a
kést már ellopták a megeresztés alatt.
A gyártója sík ideg volt.

Gábor