[Epitesz-barkacs] Acél edzés háztáji módszerrel

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Már. 5., Sze, 10:50:09 CET

ami edzheto, azt szerszamacelnak hivjak. sajnos nincs tapasztalatom hol
arulnak ilyeneket, tapasztalt esztergalyosok is mehteleprol szerzik kis
tetelben.

itt http://www.timarvasker.hu/szogacel/k azt irjak a minosegre hogy EN
10025/S235.

a szabvany googlezasabol az jon ki, hogy szentartalom 0.17-0.2%, egyeb
otvozoanyagok elhanyagolhatoak, inkabb szennyzok. tehat ez egy otvozetlen
acel.

a rendesen edzheto acelok altalaban otvozottek is, nem csak a szentartalmuk
mas.

Vajk