[Epitesz-barkacs] Tud valaki elmu-s villanyszerelot delpesten?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Május. 8., Cs, 12:21:35 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 05. 08.:
> Sziasztok,
>
> Megkertek hogy csereljek ki egy biztositektablat. Nem is lenne nagy ugy,
> viszont a betap olyan szinten nem szabalyos, hogy nem szivesen nyulok
> hozza. At kellene huzni az oraig, vagy legalabb rendbetenni a vegeit.
>
> Eszem megall amugy. Bejon egy zold-sarga es harom kek. Ket kek leszigetelve
> visszadugva a csobe, egy kek attekerve feketere, ez a fazis. A zoldsarga
> meg a nulla.

ne legyél kiakadva :-)  az oszlopos trafóknál 3db fekete szigetel
vezeték végén levő
1zöld  1sárga 1piros szig szalag a 20kV fázisainak a sorrendjéhez elegendő
(szóval csak a "laikusoktól" elvárható a kék-fekete-zöldsárga színkombináció)

általam ajánlott szerelő Délpeti:
Tóth Ferenc (ez egy idős, ő hozta a fiatalt ) + Szekeres Gusztáv (ez
egy fiatal)
(az emailjüket mindjárt megkeresem)

( ők voltak azok, akik nem sértődtek meg azon, hogy a regisztrált villanyszerelő
tankönyvüket kijegyzetelve és megismerve érdemileg hozzászóltam )
és előttük már 17 regisztráltnál szakadt meg az
egyeztetési-előkészületi szakasz)