[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 9., P, 09:35:07 CEST

Sziasztok!

A targgyal ellentetben eleg szepen haladok am, de van egy nagy gondom:
mostanaban minden nap zuhog mifelenk.
Mivel megfogadva a tanacsaitokat (es alapos guglizas utan) a kemence
belso (samott) fala es a kulso fal kozti teret (valamint a kemence
feneket) teletomtem uvegzuzalekkal es kvarchomokkal, most itt allok -
szo szerint - megfurodve. A sok eso miatt ez az egesz katyvasz
teleszivta magat vizzel. Fogalmam sincs, hogyan fogom eltavolitani a
vizet, mielott befejeznem az epitest.
Elso lepeskent valoszinuleg kenytelen leszek valamilyen ideiglenes teto
feleseget eszkabalni az egesz ize fole a tovabbi elazas
megakadalyozasara. Utana pedig azon gondolkozom, hogy folyamatos, tobb
napig tarto, de nagyon aprocska tuzet rakok az eddig elkeszult, de meg
sajat teto nelkuli egesterben, majd csak ez utan tudom a kemence valodi
tetejet elkesziteni (azaz lezarni az egesteret).
Van egyeb, jobb otletetek a kiszaritasra? Esetleg hosugarzo? Gondoltam a
disznoporzsolore is, de szerintem az tul nagy lokalis ho"sokkot
jelentene, gozbuborekok keletkezhetnenek a fenekben levo nagyon vizes
kvarchomokban.

Koszi elore is az otleteket!

Karoly
--------- következ? rész ---------