[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 9., P, 10:05:38 CEST

Ez az, amit nem merek. Pontosabban, ahogy irtam, csak kicsike tuzet,
parazsat, azt is jol elosztva, elteritve, kulonben alul, a samott alatti
nagyon vizes homokban go"z buborek keletkezhet, oszt annyi a szep
samottomnak, elreped, eltorik, felnyomja a go"z. Nem?
Esetleg ha kulon a grillezomben csinalok parazsat es azt atlapatolom,
elteritem?

Karoly