[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 9., P, 10:17:13 CEST

Szerintem nem jol fogalmaztam, es ezaltal nem jol ertetted.
A kemence felig kesz, ami azt jelenti, hogy kepzelj el egy nagy es egy
kis "u" betut, egymasba helyezve, a koztuk levo teret uvegtormelekkel es
kvarchomokkal kitoltve. Ez a kvarchomokos tomes azott at a ket "u" betu
kozt, azaz a feneken is (beszivargott oda oldalrol). Magyarul: a kis "u"
betu feneke mar kesz samott, az alatt van egy csomo (sajnos vizes) homok.
Amikor kesz lesz a kemence, akkor pedig mar ket, egymasba helyezett "o"
beturol beszelunk.

Karoly