[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Május. 9., P, 11:25:15 CEST

Karoly Kovacs wrote:
> Igen, en is hajlok e fele a megoldas fele.
> Oszinten szolva, Attila piroman megoldasaban nem bizom. :)
> Mindenkeppen valami egyenletes es tartos meleget, de nem nagy
> forrosagot kell szerintem biztositani nehany napig, legyen az
> elektromos vagy tuzes megoldas.

Egy ismerősömnél nagy felújítás volt, és rettentő sok beton, habarcs... lett
beépítve, és jött a tél.
Az lett a megoldás, hogy fűtés, ventillátorok kavarták a levegőt, aztán az
ablakok voltak a páralecsapó felületek. Ott aztán rengeteg vizet kellett
rendszeresen összeszedni. Ma már lehet, hogy páramentesítő kügyüvel nyomulnék,
nagy páratartalomnál meglehetősen hatékonyan gyűjti be a vizet, ráadásul a
lecsapódási hőt is visszateszi a rendszerbe.
Na jó, az itt túlzás lenne. De az idő nem az. Ha nagy a vastagság, lassan jön
csak ki a víz. Tehát nem a hőmérsékletet kell növelni, hanem az időt.