[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 9., P, 11:37:13 CEST

Amikor ujonnan atvettuk a hazunkat, a pinceben 98%-os paratartalom volt. :)
Mit volt mit tenni, vettunk egy ilyen elektronyos paratlanitot (kb. 130
Euro volt), es azt jarattuk nehany hetig. Naponta kb. 5 liter vizet
ontottunk ki a tartalyabol.
Azota sem kellett hasznalnunk (6 eve laknuk itt), allandoan normalis
paratartalom van a p[inceben, s a ketyere ott all kihasznalatlanul,
talan el kellene adnom.

Karoly