[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Május. 9., P, 16:10:32 CEST

eloszor csak huzatot csinalnek benne. mondjuk egy venti beleteve par napra,
hogy szepen az ajton es a fust kijaraton szelloztesse az egeszet.

ez kiviszi a viz joreszet a draga samottbol, amit tenyleg nem lenne jo
szetrepeszteni. utanna lehet nagyon ovatosan tuzelni. a cserepkalyha
szaritofutes temaban lehet nezelodni, inkabb azt szoktak javasolni hogy
kicsi tuz, aztan hagyni kihulni, szellozni, aztan megint kicsi tuz. eloszor
par galacsin ujsagpapir csak. aztan tobb, meg par vekony fa, es igy tovabb.

Vajk