[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 10., Szo, 11:47:47 CEST

Itt valami felreertes van megint.

Akkor ujra, me'g reszletesebben:
1. legalul van egy vastag beton alj
2. ezen van elteritve kb. 5 centi uvegtormelek es kvarchomok keverek
3. innentol indul a tuzter, amelynek a feneke is es az oldalai is samott
teglakbol all
4. az egeszet korbe veszi egy "disz" oldalfal
5. a tuzter es a disz fal kozti resz is ki van toltve homok-uveg
keverekkel (illetve feljebb majd, amikor mar a tuzter teteje lesz, ott
mar nem jomok-uveg, hanem kozetgyapot a toltes)

Karoly