[Epitesz-barkacs] csempe elvedo - a megoldas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Május. 11., V, 21:15:28 CEST

Akkor elarulom a megoldast.

Este szarra hajtottam magam a baumax-bauhaus-obi haromszogben. A kep
siralmas, mindharom helyen kb ugyanaz. (najo, az obiban egyaltalan nem volt)

Latszik hogy par eve valami exkluziv gyarto letett naluk egy szortimentet.
Direkt csak a jo draga profilokhoz valo vegzaro elemekbol, mert az exkluziv
gyarto ugye nem gyart olcso profilt. Alu, kromozott, bronz (nem szinu, fem
bronz), tan meg titan is volt. Viszont hianyos, egy kosarba belebaszva
lehet turkalni, semmi rendszerezes, es koszos mint atom, hiszen evek ota
hanyodik. Eselyes hogy hozzavalo profil sincs mar, mert az a szortiment is
hianyos, soha nem rendeltek belole, hiszen a kutyanak sem kell. A kis
vegelemek altalaban 2000Ft/2darab ha muanyag, ennek parszorosa ha tomor fem.

Ezzel szemben masnap koran keltem, es a minikeller.hu uzletbe spuriztam. Na
az egy burkolo kanaan. Szerszamok rengeteg, de mondjuk 40 kulonbozo fele
glettvas meg ilyenek. Csempevago amivel 70x70-es lapot lehet atloba vagni,
meg olyan cuccok amiket en fel sem fogok.

Pl https://www.youtube.com/watch?v=J8vl8NNfFJY ezt lattam mar a youtubeon,
de nem hittem volna hogy magyarorszagon barki hasznalna.

Es persze vegzarok is minden profilhoz, ha pont nem lenne akkor par nap es
lesz. A vegen a mezei terrakotta muanyag elzaromat is fele ar alatt vettem
a barkacsbolthoz kepest, es az 5db vege kupak osszesen volt 340forint. De
nem is hogy otode aron, hanem hogy van, es hogy felfogjak hogy ahhoz hogy
el lehessen adni kell legyen midnenfele profilhoz minden szinben.

Vajk