[Epitesz-barkacs] Átvertek. Átvertek?

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Május. 17., Szo, 23:09:18 CEST

Sziasztok!

Kinéztünk az OBI katalógusában egy nagyon kedvező áru kültéri járólapot,
hogy lerakjam vele a tornácot. Mértem, osztottam, szoroztam, majd
megállapítottam, hogy 20,54 nm -re van szükségem. A katalógus szerint a
lapok 31x31 cm méretüek, egy dobozban pedig 2 nm van. Nosza, megint
osztás, szorzás. Kijött, hogy 11 doboznyi lapra van szükségem. Ez ugye
fedezte volna a szakleírások által említett 8-10%-nyi leeső  és
elfuseráld mennyiséget is. Irány a bolt, vásárlás, fülig vigyorral haza.
Szárazon leraktam párat és akkor néztem nagyot. Valahogy nem jött össze
a méret Méröszalaggal megmértem pár lapot, amiről kiderült, hogy durván
29,9 cm x 29,9 cm. Hát ez sehogy sem 31 x 31.
Újabb számolás, amiben jóindalatúan 30 x 30-nak számoltam a lapokat.
Kiderült, hogy dobozonként 0,2 nm-rel lettem rövidebb. Ez bizony 11
doboznál 2,2 nm. Nem az ár miatt háborgok, mert az alacsony volt, hanem
hogy nem lesz elég az anyagom, emiatt újra 60 km-t kell kocsikázni, hogy
vegyek még két dobozzal, hogy immár biztos elég legyen.
Mit tennétek a helyemben. Én egy szelid, konfliktuskerülő ember vagyok,
de ki tudnék csikarni némi kedvezményt a bolttól?

Misi

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.