[Epitesz-barkacs] Átvertek. Átvertek?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Május. 18., V, 11:59:31 CEST

Dienes József <dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu> írta, 2014. 05. 18.:
> A homáron úgy olvastam, hogy aki az Auchanban vásárol műszaki cikket,
> az nem lehet sikeres meber.
> Szerencsére mi csak kisebb holmikat (pl. konyhai mérleg) vásároltunk
> ott, így aránylag kis veszteség és kevés idegeskedés árán sikerült
> belátni a mondás igazát. :-)
>
> Józsi

ha "szakboltban" veszek CR2032 gombelemet, és a 982Ft/db ár
miatt 8 évig rohadt rajtuk, és felbontáskor derül ki, hogy már 2,81VDC-re
kornyadt, az sem garancia arra, hogy jót kapsz

ilyen esetben felmerül  az a tapasztalat, hogy "nagy forgalmú", pörgős
helyen kell megpróbálni CR2032-t venni, 72Ft/db áron, és legfeljebb
kisebbet kell köpni emiatt