[Epitesz-barkacs] Átvertek. Átvertek?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Május. 18., V, 12:14:22 CEST

Logikusan egy elképzelt fugaszélességgel adják meg a méretet, hiszen ez a tipikus felhasználási mód, és ezzel a névleges mérettel számolják a m2-t. Itt viszont sántít, mert a 20 darab csak 31,6cm-rel adja ki a 2 m2-t. Az üzlet valószínűleg széttárja a karját, mert az árura írt adatokat adták meg, és a csomagoláson meg rajta volt a +/-6% szórás. Ez egyébként (szerintem) elképesztően nagy szám, ha egyszer ilyen helyen járok, csak kíváncsiságból megnézem, hogy mások is ennyire lazán veszik-e a méreteket?
pi