[Epitesz-barkacs] Átvertek. Átvertek?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Május. 18., V, 12:53:12 CEST

Hi,

Pataki István a következőt írta ekkor: 2014. május 18. 12:14:22
> ... csomagoláson meg rajta volt a +/-6% szórás. Ez egyébként
> (szerintem) elképesztően nagy szám, ha egyszer ilyen helyen járok, csak
> kíváncsiságból megnézem, hogy mások is ennyire lazán veszik-e a
méreteket?

Szobai mérlegnél általában (ártól is kiviteltől függően) +- 2-5% a
pontosság, amelyhez 50-100g leolvasási pontosság tartozik. Ez
gyakorlatilag azt jelenti, hogy relatív mérésre jó, de abszolút mérésnél
100kg esetén már képes két eltérő gyártótól vagy sorozatból számazó
mérleg akár 10kg különbséget mérni, és azt 100g pontossággal kijelezni. :)

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor