[Epitesz-barkacs] pedál

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2014. Május. 19., H, 08:10:51 CEST

Az előzőben tökéletesen írtad le a jelenséget, én is azt hiszem, hogy nem a
csavar a gond, hanem a hajtókar alu betétje lehet kirágódva.
Valóban a balos a gond, ezért is nem szívesen vennék egy egész párat
újonnan, lánckerékkel együtt.
Kár, hogy pont az a szerviz szűnt meg, akivel elég jó viszonyban voltam :-(