[Epitesz-barkacs] beltéri ajtó wanted

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Nov. 9., V, 14:37:25 CET

a legszokasosabb az a 90x210 es 75x210. utobbi a furdoszoba ajto. ha fabol
van, akkor a nevleges meret ugy ertendo, hogy ekkora lukba lehet korben 1cm
ressel betenni, tehat a 90x210 tok az valojaban 88x209. sokfele tok van, a
szokasos utolag beepitheto az egyszeruen belemegy a falnyilasba,
purhab+csavar, es utolag kulon kell vegyel takarolecet a res eltakarasara.
csak a lec maga lehet 5-7ezer per ajto a ket oldalra.

vannak a tomor fa ajtok. barkacsaruhazban huszonparert kapsz kazettas fenyo
ajtot, kell csiszolni meg mazolni. en szinezett olaj+viasszal kezeltem,
nekem tetszik. a festek vagy mas kezeloanyag is komoly penz, ajtonkent
siman lehet 5-8ezer.

barkacsboltban meg van ez a preselt lemez feluletu, amit festeni
kell/lehet, nekem nem tetszik, es az belul mar csak papir mehsejt. ilyen
lemez ajtok vannak gyarilag foliazottak is, azt nem kell festeni.

kb eddig terjedt a ralatasom.

Vajk