[Epitesz-barkacs] Kültéri burkolat erkélyen

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Nov. 9., V, 17:41:20 CET

> alulemez? lehet venni elore festettet is, bar ugy mar nem olcso.

Nem kell vastag legyen - a bádogosoké 0,5 mm vastag és nem drága,
kérdés inkább az átlapolás meg a rendes leragasztás. Én ilyenből
csináltam a bejárati ajtónál a bádogozást, küszöbburkolatot, mert
nagyon nem fért el semmi sem. Eddig jó, csak az ajtó elkezdte
koptatni, erre levágtam belőle. Ez csak 30 cm széles, sziloplaszt
csíkokkal ragasztottam rétegelt lemezhez, de nem jó, telibe kellett
volna kenni vékonyan.

szia: Balázs